15.03.2016

לבו של דף נחיתה – טופס ההרשמה

מה בעל העסק או משווק בסך הכל רוצה להשיג מדף הנחיתה שלו? לידים! לכן, כשבונים דף נחיתה אז טופס ההרשמה שנמצא באחד המקומות בדף מקבל מקום של כבוד כדי שחס וחלילה הגולש לא יפספס אותו וישכח להשאיר את פרטיו. אז מה בכל זאת צריך לעשות עם הטופס כדי שהגולש ישאיר פרטים ולא יתחרט בגלל שדה מילוי אישי מדי?
בניית עמודי נחיתה
כל דף נחיתה שעולה לאוויר נבחן בסופו של דבר ביחס ההמרה, כלומר כמה גולשים השאירו פרטים והפכו ללקוחות או לפחות ללקוחות פוטנציאליים? יחס ההמרה גדל או קטן בזכות כלי שנקרא טופס הרשמה או טופס מילוי פרטים. בלעדיו אין דרך ליצור קשר עם לקוח ואין דרך להשיג ליד מוחשי, ואז דף הנחיתה הוא בעצם כמו פרסומת בטלוויזיה שיורה לכל הכיוונים.

טופס הרשמה בנוי מכמה מרכיבים קריטיים שחייבים לשים עליהם דגש:

עיצוב ומבנה כללי


טופס ההרשמה חייב לבלוט. אין חיה אחרת. וכשהוא בולט הוא צריך לעשות רושם של קלילות, כלומר הופעה טבעית במקום שבו הוא נמצא. המיקום שלו אמור להיות הגיוני מבחינת זרימת הקריאה ולא מנותק משאר המרכיבים של דף הנחיתה. הטקסט שנלווה לגישה למילוי פרטים צריך להיות מזמין עם איזושהי תועלת ללקוח. למשל: "השאירו פרטים והטיפים בדרך אליכם". לקוח מחפש תועלת וכמה מילים צמוד לטופס ההרשמה בהחלט משאירות אותו בתוך הדף. כפתור עם הטקסט "הזמן עכשיו" או "לחץ כאן" יעילים יותר ממשהו לקוני כמו: “שלח". ההנעה לפעולה צריכה להיות אסרטיבית גם בטקסט שלה.

גודל הטופס ומבנה השדות


ככל שהטופס קצר יותר כמות הלידים גבוהה יותר (כדאי לשנן את המשפט הזה). אין צורך בבניית שאלון לגולש ולבקש פרטים רק כדי שלבעל העסק יהיה קל יותר לשבץ אותו בתוך תוכנת ה-CRM או הניוזלטר. לחשוב קודם על הלקוח. הכי פשוט ויעיל זה לבקש רק שם ומייל. בזכות שדות אלה ניתן כבר מהמייל הראשון ליצור קשר אישי על ידי פניה אישית וכל זה ללא חדירה מיותרת לפרטיות. ניתן להוסיף עוד שדה או שניים, אך יש להציג אותם ככאלה שניתן למלא רק אם רוצים (למשל טלפון ותאריך לידה). בקשה של שם חברה, מקצוע, כתובת ועוד שדות יבריחו את הגולש מהדף. התברברות במילוי הפרטים גם מבזבזת ללקוח את הזמן וגם גורמת לו לאנטגוניזם ותחושה של חקירה. הימנעו מכך.

לסיכום, אם אתם רוצים פתיחה ברגל ימין עם לקוח פוטנציאלי אז הקלו עליו במיקום ובעיצוב טופס ההרשמה ונסו לגרום לו להתאמץ בשבילכם כמה שפחות. דרישה למאמץ מיותר תוביל אותו למתחרה שלכם בסגירת חלון אחד.

כל המדריכים

מדריכים נוספים

17.04.2016 בניתי דף נחיתה, איפה הכסף?

בניתי דף נחיתה, איפה הכסף?

יהיה תמים לחשוב שאם בעל עסק החליט לבנות דף נחיתה, השקיע כסף במעצב גרפי מקצוען מן השורה, חשב על הטקסט ואפילו הכין סרטון וידאו שמספר על הכדאיות בקניית...
13.10.2015 כוחה של המילה בדף הנחיתה

כוחה של המילה בדף הנחיתה

כשמתכננים דף נחיתה לוקחים בחשבון שני דברים מרכזיים: עיצוב כללי וטקסט. העיצוב הכללי מופקד בידיהם של גרפיקאים מקצוענים והם יחד עם מזמין השירות מגיעים...
03.09.2014 המדריך לעיצוב ובניית עמוד נחיתה

המדריך לעיצוב ובניית עמוד נחיתה

עמודי נחיתה הפכו בשנים האחרונות לאחד מאמצעי הפרסום והשיווק הנפוצים ביותר ברשת האינטרנט. עמודים אלו מופיעים לעיני הגולש לאחר שהוא הקליק על גבי באנר...

מעוניינים לקבל הצעת מחיר? נשמח לעמוד לשירותכם!

מלאו את הטופס הבא בציון מהות הפניה ונחזור אליכם בהקדם:

מלאו פרטים ונחזור אליכם

או חייגו 073-7955529