עיצוב לוגו
עיצוב לוגו
גיבוש ופיתוח רעיונות ייחודיים, יצירתיים ומתוחכמים במינון הנכון ובהתאמה לצרכי הלקוח ולחוקי העיצוב והשפעתם, לעיצוב לוגו מייצג ומשפיע, אשר נחרת בזכרון. אנו מציעים שירות עיצוב לוגו יצירתי אשר מבוצע בהתאמה לצרכי הלקוח ועל-פי כללי מיתוג עסקי מקצועי ומלא. אז מה חשוב באמת לדעת לפני שבוחרים עיצוב לוגו ומי שיבצע אותו? כיצד ניתן לתכנן את השלב המכריע והחשוב ביותר של הקמת עסק חדש או מיתוג של מוצר או השירות שלכם, במה יש להתחשב ואיך להגיע לתוצאה המושלמת עבורכם ובעיקר עבור הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. פנו אלינו ונספק מידע נוסף על מיתוג עסקים ועיצוב לוגו.
כמו כל שירות או מוצר אחר, חשוב לבדוק ולדעת את מה שהנכם הולכים לקבל... על מנת לבצע עיצוב לוגו מקצועי ולשביעות רצונו של הלקוח, אנו מעבירים לידי הלקוח בריף עבודה למילוי (מסמך הגדרות והנחיות לתיאום ציפיות), אותו אנו לומדים ומאמתים את הדרישות מול לקוח, לפני ביצוע סקיצות העיצוב בפועל. כך מונעים מצב של יצירת סקיצות שלא לטעמו של הלקוח.
אז איכות או כמות? בחיפוש פשוט בגוגל ניתן למצוא "מעצבים" אשר מציעים אין ספור סקיצות ורעיונות לפיתוח, בלי שום הגבלה. לוגו אשר נוצר על-ידי הקלדת שם החברה ובחירת פונט, הוספת סמלון בנאלי (או העתקה במקרה גרוע יותר) ובחירת צבע, יקח זמן קצר, האיכות וגם התוצאות לטווח הארוך יהיו גם בהתאם. בחרו באיכות ופנו למעצב לוגו מקצועי.
OK אז עיצבו לכם לוגו, ומה עכשיו? ומה יקרה בעתיד? האם הלוגו שקיבלתם ונכון יותר הפורמט של הלוגו והגדרותיו, יהיה שימושי לכל מטרה? בסוף תהליך עיצוב הלוגו עם איי-מארק אימג' תקבלו פורמטים שונים, ביניהם פורמט ווקטורי (Vector Image) אשר יאפשר הגדלה והכנת הלוגו בכל רזולוציה, כולל הגדרת ערכים של צבעי הלוגו והתאמות נוספות...
שירות עיצוב לוגו אשר מתחיל בבריף עבודה וממשיך בהכנת סקיצות העיצוב והצגתן בפני הלקוח ומסתיים בהגדרת מרכיבי הלוגו, הצבעים וסגירת פורמטים וקבצים למסירה.
1. בריף עבודה
בריף עבודה הוא מסמך להגדרת הדרישות, הבקשות, החזון, אופי ואודות החברה / המותג, אשר יעזור לנו ללמוד ולנתח את צרכי הלקוח אל מול ביצוע העיצוב והפיתוח של הלוגו בפועל. נבקש לדעת מהו השם של העסק / החברה / המותג שלך, מהו קהל היעד, דוגמאות של סמלים שהנכם אוהבים וכאלה שלא, הגדרות "עשה ואל תעשה".2. סקיצות ראשוניות
לאחר למידה וניתוח הבריף אנו ניגשים לעיצוב הרעיונות של הלוגו והכנת סקיצות ראשוניות לבדיקתו של הלקוח. בסקיצות נראה ווריאציות שונות לכל רעיון של עיצוב לוגו, צבעים, קומפוזיציה ופונטים.3. סקיצות תיקונים
לאחר מסירת סקיצות עיצוב ראשוניות, נקבל את תגובתו של הלקוח ונבצע סקיצות תיקונים ווריאציות נוספות לפי דרישתו, עד להגעה לסקיצה סופית.4. אישור סקיצה
לאחר ביצוע תיקונים, הלקוח יבחר את הלוגו הנבחר מבין כל הסקיצות והווריאציות וקבלת אישור סופי.5. סגירת קבצים
ביצוע הגדרת צבעים, פוטים ודגשים עיצוביים של הלוגו הנבחר, כולל הכנת פרומטים שונים של הלוגו לשימוש פנימי של הלקוח ולשימוש אל מול בתי הדפוס וההפקה השונים. פורמט Vector ב- Ai / Pdf, הכנת Psd פוטושופ ברזולוציות שונות, תמונות Jpg, תמונות שקופות Png ועוד...עבודות עיצוב לוגו ומיתוג עסקים
מדריכים ומאמרים על עיצוב לוגו ומיתוג עסקים

תפקיד העיצוב הגרפי במיתוג העסק
כל בעל עסק חדש או קיים שואף לשאוב אליו את מספר הלקוחות הרב ביותר שניתן להשיג. אבל בשביל שזה יצליח הוא חייב למתג את עצמו ולבדל את המוצר או השירות שלו...

מיתוג עסק זה לא רק לוגו
המילה מיתוג יוצרת אצל הרבה אנשים אסוציאציה של סמל או לוגו ושזה מה שמייצג את החברה בלבד. ובכן, לוגו שמעוצב יפה ובצורה מקצועית הוא רק השלב שלפני הדבר...

מהו ספר מותג?
הייתם קונים בחברה שביקרתם באתר שלה וגיליתם שהלוגו נראה שונה ממה שמופיע על הברושור שחילקו לכם ברחוב? כנראה שלא. הרושם שזה יוצר הוא חוסר רצינות ואי סדר...

כרטיסי ביקור – לא מה שחשבתם
האסוציאציה הראשונה שעולה לנו כשאנחנו שומעים את המושג כרטיס ביקור היא משהו מלבני מנייר דק או עבה ועליו פרטי יצירת קשר של עסק או של אישיות. כיום, העולם...

איזה סוג לוגו לבחור?
לוגו עם סמל או לוגו טקסטואלי? כדי להבהיר במקצת, לוגו טקסטואלי הוא פשוט לוגו עם אותיות ללא כל אלמנטים אחרים של עיצוב. לדוגמא בלוגו של Mercedes פירושו של...

האם לוגו חשוב לעסק שלך?
להלן כמה שאלות שיש לשאול כאשר אתה שוקל להזמין עיצוב לוגו. ממראה הלוגו אפשר ללמוד הרבה על החברה שלך, הוא מספר מייד ללקוח הפוטנציאלי שלך אם אתה אמין...
מעוניינים לקבל הצעת מחיר? נשמח לעמוד לשירותכם!
מלאו את הטופס הבא בציון מהות הפניה ונחזור אליכם בהקדם: