13.09.2015
המדריך לעיצוב מוצרי דפוס
עומדים לקראת הפקתו של פלייר פרסומי, פולדר עסקי, פוסטר ענק או כל מוצר דפוס אחר? זה הזמן להכיר מספר קווים מנחים המתייחסים להליך העיצוב הגרפי בכל מוצרי הפרינט השונים.

הגדרת מטרות וקהלי יעד
בדומה לכל הליך שיווקי- פרסומי אחר, גם הפקת מוצרי דפוס הינו הליך מקצועי המחייב אתכם להגדיר מראש את מטרות ההפקה ואת קהלי היעד אשר ייחשפו אל המוצר המוגמר, כלומר לאמצעי הפרינט המופקים על ידיכם. הגדרת המטרות וקהלי היעד חייבת להתבצע תוך כדי תכנון המסרים השיווקים-פרסומיים המיועדים להופיע על גבי מוצרי הדפוס השונים.
מפרט
בטרם תכנון העיצוב הגרפי של מוצר הדפוס, מעצב גרפי מקצועי יתייחס בין היתר לגודל הנייר, סוג הנייר, צורתו ואופן פתיחתו. מפרט הנייר משפיע בצורה ניכרת על תכנון העיצוב, ומכאן חשיבות תכנון המפרט בטרם תחילת עבודות העיצוב בפועל. ברוב המקרים, מעצב גרפי מנוסה יעניק לכם ייעוץ מקצועי גם בנוגע להתאמת סוג הנייר, גודלו, צורתו ואופן פתיחתו בהתייחס למטרות ההדפסה ולקהל היעד אליו אתם פונים.
מסר שיווקי או תדמיתי מעל הכול
רגע לפני שאתם מתיישבים עם המעצב הגרפי האמון על ביצוע עבודת העיצוב, הקפידו להגדיר לעצמכם מסר שיווקי או תדמיתי אשר ילווה את מלאכת העיצוב. ברוב המקרים, מומלץ להתמקד במסר אחד, קצר וקולע, וזאת על מנת לאפשר לקהלי היעד שלכם להבין באופן מיידי מהו המוצר או השירות אותו אתם משווקים באמצעות מוצרי הדפוס השונים. שימו לב- גם במקרים בהם אתם מפיקים לעצמכם ניירת משרדית, הפקידו על שילוב מסר תדמיתי או שיווקי על גבי הנייר.
תמונה שווה אלף מילים
כיום, בעידן רב הערוצים בו אנו חיים, למרבית האנשים אין את העניין (וגם לא את הסבלנות) לקרוא טקסטים ארוכים ומרובי מילים. הפקידו לנסח את המסרים שלכם באופן קצר וקולע ושלבו במוצרי הדפוס תמונות מרשימות ומקצועיות הממחישות בצורה ההולמת ביותר את המוצרים או השירותים אותם אתם משווקים.
אחידות עיצובית
במידה ואתם מפיקים יותר ממוצר דפוס אחד, הקפידו על אחידות עיצובית בין כל מוצרי הדפוס, וזאת על מנת לייצר אחידות עיצובית ושפה עיצובית משלכם.
מדריכים נוספים

תפקידיו של כרטיס ביקור
לפני שמתחילים לדבר על מראה של כרטיס ביקור צריך לדבר על החשיבות שלו לעסק חדש או קיים. המושג "כרטיס ביקור" זוכה לשימוש מטאפורי בהרבה מקרים כשרוצים...

קווים מנחים לקטלוג מוצרים מנצח
רבים מנסים להסביר את חשיבותו של הקטלוג בתוך כל הכלים השיווקיים של עסק קיים ומה שמשותף לכולם הוא שמוצר מודפס זה הוא חלון הראווה של בעל העסק. ישנן...
מעוניינים לקבל הצעת מחיר? נשמח לעמוד לשירותכם!
מלאו את הטופס הבא בציון מהות הפניה ונחזור אליכם בהקדם: