28.03.2016

תפקידיו של כרטיס ביקור

לפני שמתחילים לדבר על מראה של כרטיס ביקור צריך לדבר על החשיבות שלו לעסק חדש או קיים. המושג "כרטיס ביקור" זוכה לשימוש מטאפורי בהרבה מקרים כשרוצים להדגיש את המשמעות של פריט שיווקי כלשהו בתוך אסטרטגיה שיווקית. אם נצא מהניסיון לדמות את כרטיס הביקור וניקח אותו פשוטו כמשמעו נוכל להבין שכרטיס הביקור של עסק זה הוא עצמו! אז למה הוא משמש?
עיצוב כרטיס ביקור

מימוש צרכים ורושם


הפונקציות של כרטיס הביקור הן קריטיות ואי עמידה בפונקציות אלה מייתרת את השימוש בו. כרטיס הביקור חייב קודם כל ולפני הכל לממש את הצורך של הלקוח לפנות אליך במקרה הצורך וזאת לאחר שהוא יודע מה שם החברה ומה הייעוד שלה. המטרה הלא פחות חשובה של הכרטיס היא לחסוך ללקוח את החיפוש בטלפון או במייל, כלומר עצם קיומו הפיזי בארנק מסייע לו לשלוף את פרטיכם מבלי הצורך לזכור אתכם. כרטיס הביקור יהיה שם כדי להזכיר לו מי אתם.

אין משני לרושם ראשוני. משפט נדוש שתמיד נכון. כרטיס הביקור הוא הרבה פעמים הפריט הראשון שלקוח מקבל מבעל עסק כשהוא שוקל להשתמש בשירותיו. כשיודעים כיצד לעצב נכון את המוצר זה יכול להשאיר רושם חזק על הלקוח, דבר שיניע אותו לביצוע עסקה.

מיתוג ובידול


שירות ואופי החברה הם דברים שחייבים להופיע בכרטיס הביקור כי זה מה שיעשה את הבידול משאר המתחרים וימתג את העסק בדרך שבה הוחלט. אין להשתמש בו כעוד אלמנט בסיסי אלא להיות מודע לכך שכרטיס ביקור הוא שיווק העסק ללא מאמץ מיוחד, פרט לשליפתו והבאתו ללקוח.

עוד דבר שידגיש את רצינות וייחודיות העסק שלך הוא הצורה שבה אתה מוסר את כרטיס הביקור ללקוח. אם נראה שאתה גאה ושמח לתת אותו ללקוח זה יוצר אפקט חיובי. מה שכבר בידל אתכם מעסקים רבים הוא עצם העובדה שיש לכם כרטיס ביקור. עדיין קיימים בעלי עסקים שמעדיפים לרשום את הטלפון על פתקית וזו טעות.

כרטיס ביקור דיגיטלי


מעבר לכרטיס הביקור הרגיל הנפוץ, המודפס על נייר או חומר גלם אחר (פלסטיק למשל), יש גם כרטיס ביקור דיגיטלי, אשר מעוצב ונבנה כדף web (דף אינטרנט), שבדרך כלל מותאם לגדלי מסכים של מכשירים סלולאריים – מובייל. הכרטיס הדיגיטלי מאפשר לשלוח קישור (URL) למי שתרצו ובלחיצה על הקישור, ניתן יהיה לראות את פרטי הקשר שלכם, להוסיף אתכם לאנשי הקשר באופן אוטומטי, לשתף את הפרטים שלכם עם אחרים / על ידי רשתות חברתיות ולבצע פעולות התקשרות על-ידי האפליקציות השונות (הכל תלוי בכרטיס הדיגיטלי הספציפי שיש ברשותכם). אין ספק שכרטיס ביקור דיגיטלי, מהווה פתרון קל ופשוט להחלפת פרטים, גם כשהכרטיסים המודפסים אזלו או לא נמצאים ברשותכם.

לסיכום, מילת המפתח בסוגיית הדפסה או אי הדפסה של כרטיס ביקור היא מודעות שיווקית. בעל עסק שמכבד את עצמו ואת עשייתו זקוק למוצר הבסיסי הזה כי כמה שהוא פשוט, ככה הוא חשוב ואחד מוצלח עושה פלאים.
כל המדריכים

מדריכים נוספים

05.11.2015 קווים מנחים לקטלוג מוצרים מנצח

קווים מנחים לקטלוג מוצרים מנצח

רבים מנסים להסביר את חשיבותו של הקטלוג בתוך כל הכלים השיווקיים של עסק קיים ומה שמשותף לכולם הוא שמוצר מודפס זה הוא חלון הראווה של בעל העסק. ישנן...
13.09.2015 המדריך לעיצוב מוצרי דפוס

המדריך לעיצוב מוצרי דפוס

עומדים לקראת הפקתו של פלייר פרסומי, פולדר עסקי, פוסטר ענק או כל מוצר דפוס אחר? זה הזמן להכיר מספר קווים מנחים המתייחסים להליך העיצוב הגרפי בכל מוצרי...

מעוניינים לקבל הצעת מחיר? נשמח לעמוד לשירותכם!

מלאו את הטופס הבא בציון מהות הפניה ונחזור אליכם בהקדם:

מלאו פרטים ונחזור אליכם

או חייגו 073-7955529