08.09.2014

עשה ואל תעשה בעיצוב מודעת פרסום

מודעות פרסום בעיתונות הארצית או המקומית, מהוות חלק בלתי נפרד מ-עוגת הפרסום של כל עסק פעיל, בין אם מדובר בעסק קטן, בינוני או גדול. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מספר טיפים ועצות לעיצוב מודעות פרסום מעוררות עניין מצד קוראי העיתון והכי חשוב: מניעות לפעולה. את רשימת הטיפים והעצות, חילקנו על פי עשה ואל תעשה בעיצוב מודעות פרסום. 
עשה ואל תעשה בעיצוב מודעת פרסום

אל תעשה

  • הימנע מריבוי מסרים וסיסמאות.
  • הימנע משיבוץ תמונות שאינן מציגות באופן ברור וחד את האובייקט המצולם.
  • הימנע מיצירת עומס ויזואלי על גבי עמוד הפרסום. עומס זה מושג לרוב מתוך צורך להציג ולחשוף כמה שיותר מוצרים ושירותים בעמוד אחד. זכור את האמרה הקובעת כי מרוב עצים לא רואים את היער.
  • הימנע מריבוי פונטים (גופנים) במודעה. 
  • הימנע משיבוץ כל אלמנט (טקסט או תמונה) אשר איננו תורם למסר הכללי של העמוד.

עשה

  • בחר מסר שיווקי-פרסומי המשרת אותך בצורה ההולמת ביותר ושבץ אותו באופן בולט על גבי העמוד.
  • שלב תמונות הממחישות בצורה העניינית והמעניינת ביותר את המוצר או השירות אותו אתה משווק באמצעות עמוד הפרסום.
  • הקפד להבליט את פרטי יצירת הקשר- אין טעם להקטין את מספר הטלפון, הכתובת או הדואר האלקטרוני שלך. 
  • בחר במילים מעוררות עניין ומלאות השראה על מנת לתאר את המוצרים והשירותים המוצגים במודעת הפרסום. 
  • נסה לשלב קופון או כל הטבה אחרת הניתנת למימוש אך ורק למציגי המודעה –הקפד לעשות זאת כחלק בלתי נפרד מהעיצוב הכללי של העמוד. 
  • בחר צבעים בעלי זהות מיתוגית, כלומר צבעים הזהים לצבעים הבולטים בבית העסק, או לחילופין, צבעים הזהים ללוגו בית העסק. 
  • הקפד על ניסוח תקני של המלל בעברית והקפד על עיצוב טבלאות הטקסט באופן כזה התורם לעיצוב הכללי של העמוד.

בנוסף לכל האמור לעיל, זכרו את הכלל הבא: 80% מקוראי העיתון קוראים אך ורק את הכותרות, וכפועל יוצא מכך, מרבית קוראי העיתון אינם קוראים בו אלא מדפדפים בו, ולכן חשוב לתכנן את עיצוב המודעה באופן כזה שהיא תצליח לגרום לקוראי העיתון להיעצר על העמוד בו מופיע עמוד הפרסום שלכם!
כל המדריכים

מעוניינים לקבל הצעת מחיר? נשמח לעמוד לשירותכם!

מלאו את הטופס הבא בציון מהות הפניה ונחזור אליכם בהקדם:

מלאו פרטים ונחזור אליכם

או חייגו 073-7955529