17.04.2016

בניתי דף נחיתה, איפה הכסף?

יהיה תמים לחשוב שאם בעל עסק החליט לבנות דף נחיתה, השקיע כסף במעצב גרפי מקצוען מן השורה, חשב על הטקסט ואפילו הכין סרטון וידאו שמספר על הכדאיות בקניית המוצר, יוכל לנוח על זרי הדפנה והכסף כבר יבוא לבד עם מבול של טלפונים מאנשים שרק רוצים לקנות. דף נחיתה הוא רק תחילת התהליך.
בניית דפי נחיתה
כדי להסביר מדוע דף נחיתה הוא רק שלב ראשון בדרך לכסף חובה לדבר על הזמן שבו מתכננים דף נחיתה ולתאם ציפיות עם עצמך. דף נחיתה הוא לא דף מכירה אלא דף שמקשר בין גולשים משועממים או מכווני מטרה שלחצו מילת חיפוש מסוימת ואולי מחפשים לרכוש מוצר שנמצא בקטגוריה של העסק שלך. למרות שזה מפתה כבר כאן לתת לו מחירים ולפרט על מוצרים, זה לא הזמן.

למכור, אבל אחר כך


דף הנחיתה לא צריך למכור שום מוצר! להיפך, הוא אמור לתת משהו לגולש שנכנס לתוך עמוד הנחיתה והחליט להשאיר פרטים. אז לא לדחוף לו מוצר, לא להיות להוט למכור, להיות סובלני ולחשוב לא רק על הרגע אלא על ההמשך ולהכיר בזה שהעסק אמור להתקיים עוד הרבה שנים ולכן כל לקוח הוא עולם ומלואו וכדאי לבנות איתו מערכת יחסים עם הטבות עוד לפני שקנה משהו. כולם אוהבים את זה.

מהו דף נחיתה מוצלח?
 

דף נחיתה מוצלח הוא כזה שמציע הטבה בחינם ואז יש לגולש גם טריגר למלא את הפרטים ולשלוח את הטופס עם המייל והטלפון. אפשר לשלוח לו מדריך, טיפים, ספרון אלקטרוני וכל דבר שלא דורש מכם הרבה תקציב וזמן, אך ישמח לבב אנוש. אחרי שהלקוח הפוטנציאלי "נפל ברשת", זה הזמן להתחיל לעבוד וכאן מתחילים להשקיע עוד יותר במחשבה על הלקוח ובעיקר על המחשבה: מה יוצא לו מזה?

אחרי שהשקעת זמן וכסף על עמוד נחיתה ושלחת כמה ניוזלטרים והענקת ללקוחות הפוטנציאליים מתנות שווי כסף, אז תוכל להפעיל את כושר המכירה שלך ותוכל להתחיל לשלוח מייל עם המוצרים והמחירים שאתה מציע או אפילו בשיחת טלפון. ניתן לומר שבנית מערכת יחסים ואין ספק שלאיש/ה בצד השני יהיה הרבה יותר טבעי להקשיב לך ולשמוע את מה שיש לך להציע.

לסיכום, לפני שאתה מתכנן דף נחיתה עצור וחשוב מה המטרה של הדף ותכנן לטווח ארוך. כבר בשלב בניית דף הנחיתה פרט פחות על המוצרים והמחירים (אם בכלל), דבר בצורה יותר מושכת והכי חשוב: הבט בעמוד כאילו אתה הלקוח. ספר לו איזה בעיה זה יפתור לו, האם זה יחסוך לו זמן או כסף? כיוון מחשבה כזה מסדר לך את השלבים בביצוע עסקאות עתידיות. אל תדאג הכסף יגיע...
כל המדריכים

מדריכים נוספים

15.03.2016 לבו של דף נחיתה – טופס ההרשמה

לבו של דף נחיתה – טופס ההרשמה

מה בעל העסק או משווק בסך הכל רוצה להשיג מדף הנחיתה שלו? לידים! לכן, כשבונים דף נחיתה אז טופס ההרשמה שנמצא באחד המקומות בדף מקבל מקום של כבוד כדי שחס...
13.10.2015 כוחה של המילה בדף הנחיתה

כוחה של המילה בדף הנחיתה

כשמתכננים דף נחיתה לוקחים בחשבון שני דברים מרכזיים: עיצוב כללי וטקסט. העיצוב הכללי מופקד בידיהם של גרפיקאים מקצוענים והם יחד עם מזמין השירות מגיעים...
03.09.2014 המדריך לעיצוב ובניית עמוד נחיתה

המדריך לעיצוב ובניית עמוד נחיתה

עמודי נחיתה הפכו בשנים האחרונות לאחד מאמצעי הפרסום והשיווק הנפוצים ביותר ברשת האינטרנט. עמודים אלו מופיעים לעיני הגולש לאחר שהוא הקליק על גבי באנר...

מעוניינים לקבל הצעת מחיר? נשמח לעמוד לשירותכם!

מלאו את הטופס הבא בציון מהות הפניה ונחזור אליכם בהקדם:

מלאו פרטים ונחזור אליכם

או חייגו 073-7955529