03.09.2014

המדריך לעיצוב ובניית עמוד נחיתה

עמודי נחיתה הפכו בשנים האחרונות לאחד מאמצעי הפרסום והשיווק הנפוצים ביותר ברשת האינטרנט. עמודים אלו מופיעים לעיני הגולש לאחר שהוא הקליק על גבי באנר פרסומי או על גבי שורת מחץ טקסטואלית המופיעה במנועי החיפוש או ברשתות החברתיות השונות. במידה וגם אתם מתכננים להפיק קמפיין רשת המשלב בתוכו גם עמודי נחיתה פרסומיים –הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מידע חיוני ומקצועי אודות הליכי בנייה ועיצוב של עמודי נחיתה.
המדריך לעיצוב ובניית עמוד נחיתה

עיצוב מקצועי ומסרים מוקפדים

עמוד הנחיתה, הוא מעין מודעת פרסום דיגיטלית, אליה מגיעים לא במקרה אלא מתוך קמפיין ממומן. הגולש והלקוח הפוטנציאלי מצפה לקבל מידע אותו הוא חיפש ואת המידע מומלץ להנגיש כמה שיותר, זאת על-ידי שילוב מסר אחד בולט (ולא מספר כותרות / מסרים, דבר שמבלבל מאוד), מספר פסקאות טקסט קצרות או בולטים (סעיפים / יתרונות), כותרת הנעה לפעולה. ההמלצה היא ליצור מסרים ותוכן מתומצת בעמוד הנחיתה, כזה שיהיה קליט, ברור ומניע ליצירת קשר.

הפרסום ברשת האינטרנט עובד, אך הוא מחייב אתכם לחשוב בצורה יצירתית ומחוץ לקופסא. עמוד הנחיתה חייב להיראות ברמה המקצועית הגבוהה ביותר המותאמת לאופי המוצר או השירות אותו אתם משווקים באמצעות העמוד. המסרים השיווקים חייבים להיות חדים ומשכנעים והם חייבים להיתמך על ידי ויזואל מסקרן המושך את עיני הגולש ומפנה אותו למילוי טופס להשארת פרטים או לכל פעולה אחרת המניעה לפעולה.

שימושיות גולשים ותאימות מובייל

כיום, בעידן ריבוי המסכים ופלטפורמות הגלישה הקיימות, חשוב להתאים את עמוד הנחיתה שלכם לכלל אמצעי הגלישה, לרבות, מחשבים נייחים, מחשבים ניידים, מחשבי לוח (טאבלטים) ומכשירי טלפונים חכמים. בניית עמוד נחיתה המותאם לכל אמצעי הגלישה הקיימים, הינה פעולה תכנונית מוקדמת המאפשרת לגולש הסופי לצפות בעמוד הנחיתה שלכם בהתאם לאמצעי הגלישה בו הוא עושה שימוש ובהתאם לגודל המסך העומד לרשותו. פעולה זו מונעת את הצגתו של עמוד הנחיתה שלכם באופן אשר איננו תואם את אמצעי הגלישה, וכפועל יוצא מכך, עמוד הנחיתה שלכם נצפה בצורה האידיאלית ביותר וכך גם יחס ההמרה יהיה גבוה יותר.

הנעה לפעולה וטופס לידים (פניות)

הליך בנייתו של עמוד נחיתה מחייב אתכם להתייחס לטופס התכנות העומד מאחורי הקלעים של עמוד הנחיתה אותו אתם מייצרים. טופס התכנות מאפשר לכם ליהנות ממספר רב של יתרונות מקצועיים, לרבות, שליחת לידים, קליטת כתובת השולח, השארת פרטים ועוד. טופס כזה, הוא העיקר בעמוד הנחיתה, אשר בסופו של דבר אמור להניע את הגולש לפעולת יצירת הקשר והשארתי הפרטים, לכן חשוב לשלב בטופס כפתור בולט וברור אשר יכול להיות מנוסח ("שלח" / "התקשרו אלי") בצורה המתאימה לקהל היעד וסגנון העמוד שלכם.

מסרים נכונים לצד עיצוב בולט ומעניין יוביל לכך שעמוד הנחיתה שלכם יזכה ליותר צפיות ממושכות המובילות בסופו של הליך להנעת הגולש לפעולה. זכרו- רק מי שמבריק יכול לנצח!
כל המדריכים

מדריכים נוספים

17.04.2016 בניתי דף נחיתה, איפה הכסף?

בניתי דף נחיתה, איפה הכסף?

יהיה תמים לחשוב שאם בעל עסק החליט לבנות דף נחיתה, השקיע כסף במעצב גרפי מקצוען מן השורה, חשב על הטקסט ואפילו הכין סרטון וידאו שמספר על הכדאיות בקניית...
15.03.2016 לבו של דף נחיתה – טופס ההרשמה

לבו של דף נחיתה – טופס ההרשמה

מה בעל העסק או משווק בסך הכל רוצה להשיג מדף הנחיתה שלו? לידים! לכן, כשבונים דף נחיתה אז טופס ההרשמה שנמצא באחד המקומות בדף מקבל מקום של כבוד כדי שחס...
13.10.2015 כוחה של המילה בדף הנחיתה

כוחה של המילה בדף הנחיתה

כשמתכננים דף נחיתה לוקחים בחשבון שני דברים מרכזיים: עיצוב כללי וטקסט. העיצוב הכללי מופקד בידיהם של גרפיקאים מקצוענים והם יחד עם מזמין השירות מגיעים...

מעוניינים לקבל הצעת מחיר? נשמח לעמוד לשירותכם!

מלאו את הטופס הבא בציון מהות הפניה ונחזור אליכם בהקדם:

מלאו פרטים ונחזור אליכם

או חייגו 073-7955529