13.10.2015

כוחה של המילה בדף הנחיתה

כשמתכננים דף נחיתה לוקחים בחשבון שני דברים מרכזיים: עיצוב כללי וטקסט. העיצוב הכללי מופקד בידיהם של גרפיקאים מקצוענים והם יחד עם מזמין השירות מגיעים לתוצאה. בעניין הטקסט, העבודה פחות טכנית ויותר יצירתית כשלכל מילה, וניתן אף לומר לכל פסיק יש משמעות דרמטית ולכן יש לספור ולתכנן בקפידה רבה, במיוחד אם החלטתם לעשות זאת בעצמכם.
עיצוב עמוד נחיתה
נכון שאתם ממש אוהבים כשפונים אליכם בנימה אישית ובגובה העיניים? זה מדגיש שאתם אישיות בפני עצמה ויש לכם רצונות משלכם, שמכירים בכם ובנוכחות שלכם. לכן גם בדף הנחיתה יש משקל מכריע לנימה של הטקסט. המלל שנכתב צריך להיות יצירתי, אך מצד שני לא מהונדס מדי ושקוף שיוצר הרגשה שיש כאן טריק שיווקי וניסיון לשטות.

אם למשל קיבלתם החלטה נכונה לשלב בעמוד הנחיתה עדות של לקוח, לא מומלץ לשנות את הטקסט בצורה שתתאים לכם שיווקית אלא לסדר את זה בעדינות ולא לשנות את הרעיון המקורי. בנוסף, כל משפט שנכתב צריך להתאים לפלח האוכלוסייה אליה הוא מכוון, מה שאומר גם להכיר את האוכלוסייה הזאת. למשל: לא תוכלו לדבר בסלנג כשהלקוחות הם פנסיונרים.

קצר ולעניין


הטכנולוגיה שינתה את סדר העדיפויות של הפרט כך שאין לו זמן. כל שנייה חשובה והאינטרנט כל כך עשיר בתוכן שאסור לבזבז אותה על משהו שהוא כנראה לא מעניין. לכן כשמנסחים טקסט של דף נחיתה חייבים להיות ממצים וקולעים. הטקסט הרלוונטי צריך להגיע בפונט מודגש ובצבע בולט. כותרת מושכת וכמה נקודות חשובות יעשו את העבודה. הנקודות החשובות הן מה הפיתרון שאתם מציעים ומי אתם ממש בקצרה. זהו.

גם בהנעה לפעולה יש להיות ברורים וממוקדים. טופס ההרשמה חייב להיות מספיק בולט ובודד כדי שהלקוח יתרכז רק בזה ולא יאבד את הכיוון לפני שהוא ממלא את הפרטים ונותן את הדבר החשוב ביותר עבורכם: טלפון ומייל. גם מעל טופס מילוי הפרטים אין צורך להכביר במילים. משפט קליט ינתב את הגולש בטבעיות למלא את הפרטים מבלי שמשהו מיותר יפריע לו.

בהמשך לנאמר בשתי הפסקאות הקודמות יש לציין כי גם צורתו השלמה של דף הנחיתה צריכה להיות קלילה ולא עמוסה מדי בתמונות, צבעים וטקסטים. כל המוסיף גורע. דאגו לטקסט מרווח, מסודר ואם יש מקום ריק ללא טקסט או תמונה זה רק לטובה. תנו לגולש את הזמן והניקיון לקלוט את המסר.

לסיכום, כל דף נחיתה שנבנה חייב להתרכז בגולש, בלקוח, בפלח האוכלוסייה הנכון. תנו לו הכל בקצרה, באסתטיות, ובטקסט שיקלע בדיוק בנקודות שמעניינות אותו. מינימליזם זה שם המשחק.
כל המדריכים

מדריכים נוספים

17.04.2016 בניתי דף נחיתה, איפה הכסף?

בניתי דף נחיתה, איפה הכסף?

יהיה תמים לחשוב שאם בעל עסק החליט לבנות דף נחיתה, השקיע כסף במעצב גרפי מקצוען מן השורה, חשב על הטקסט ואפילו הכין סרטון וידאו שמספר על הכדאיות בקניית...
15.03.2016 לבו של דף נחיתה – טופס ההרשמה

לבו של דף נחיתה – טופס ההרשמה

מה בעל העסק או משווק בסך הכל רוצה להשיג מדף הנחיתה שלו? לידים! לכן, כשבונים דף נחיתה אז טופס ההרשמה שנמצא באחד המקומות בדף מקבל מקום של כבוד כדי שחס...
03.09.2014 המדריך לעיצוב ובניית עמוד נחיתה

המדריך לעיצוב ובניית עמוד נחיתה

עמודי נחיתה הפכו בשנים האחרונות לאחד מאמצעי הפרסום והשיווק הנפוצים ביותר ברשת האינטרנט. עמודים אלו מופיעים לעיני הגולש לאחר שהוא הקליק על גבי באנר...

מעוניינים לקבל הצעת מחיר? נשמח לעמוד לשירותכם!

מלאו את הטופס הבא בציון מהות הפניה ונחזור אליכם בהקדם:

מלאו פרטים ונחזור אליכם

או חייגו 073-7955529