13.10.2015
כוחה של המילה בדף הנחיתה
כשמתכננים דף נחיתה לוקחים בחשבון שני דברים מרכזיים: עיצוב כללי וטקסט. העיצוב הכללי מופקד בידיהם של גרפיקאים מקצוענים והם יחד עם מזמין השירות מגיעים לתוצאה. בעניין הטקסט, העבודה פחות טכנית ויותר יצירתית כשלכל מילה, וניתן אף לומר לכל פסיק יש משמעות דרמטית ולכן יש לספור ולתכנן בקפידה רבה, במיוחד אם החלטתם לעשות זאת בעצמכם.

אם למשל קיבלתם החלטה נכונה לשלב בעמוד הנחיתה עדות של לקוח, לא מומלץ לשנות את הטקסט בצורה שתתאים לכם שיווקית אלא לסדר את זה בעדינות ולא לשנות את הרעיון המקורי. בנוסף, כל משפט שנכתב צריך להתאים לפלח האוכלוסייה אליה הוא מכוון, מה שאומר גם להכיר את האוכלוסייה הזאת. למשל: לא תוכלו לדבר בסלנג כשהלקוחות הם פנסיונרים.
קצר ולעניין
הטכנולוגיה שינתה את סדר העדיפויות של הפרט כך שאין לו זמן. כל שנייה חשובה והאינטרנט כל כך עשיר בתוכן שאסור לבזבז אותה על משהו שהוא כנראה לא מעניין. לכן כשמנסחים טקסט של דף נחיתה חייבים להיות ממצים וקולעים. הטקסט הרלוונטי צריך להגיע בפונט מודגש ובצבע בולט. כותרת מושכת וכמה נקודות חשובות יעשו את העבודה. הנקודות החשובות הן מה הפיתרון שאתם מציעים ומי אתם ממש בקצרה. זהו.
גם בהנעה לפעולה יש להיות ברורים וממוקדים. טופס ההרשמה חייב להיות מספיק בולט ובודד כדי שהלקוח יתרכז רק בזה ולא יאבד את הכיוון לפני שהוא ממלא את הפרטים ונותן את הדבר החשוב ביותר עבורכם: טלפון ומייל. גם מעל טופס מילוי הפרטים אין צורך להכביר במילים. משפט קליט ינתב את הגולש בטבעיות למלא את הפרטים מבלי שמשהו מיותר יפריע לו.
בהמשך לנאמר בשתי הפסקאות הקודמות יש לציין כי גם צורתו השלמה של דף הנחיתה צריכה להיות קלילה ולא עמוסה מדי בתמונות, צבעים וטקסטים. כל המוסיף גורע. דאגו לטקסט מרווח, מסודר ואם יש מקום ריק ללא טקסט או תמונה זה רק לטובה. תנו לגולש את הזמן והניקיון לקלוט את המסר.
לסיכום, כל דף נחיתה שנבנה חייב להתרכז בגולש, בלקוח, בפלח האוכלוסייה הנכון. תנו לו הכל בקצרה, באסתטיות, ובטקסט שיקלע בדיוק בנקודות שמעניינות אותו. מינימליזם זה שם המשחק.
מדריכים נוספים

בניתי דף נחיתה, איפה הכסף?
יהיה תמים לחשוב שאם בעל עסק החליט לבנות דף נחיתה, השקיע כסף במעצב גרפי מקצוען מן השורה, חשב על הטקסט ואפילו הכין סרטון וידאו שמספר על הכדאיות בקניית...

לבו של דף נחיתה – טופס ההרשמה
מה בעל העסק או משווק בסך הכל רוצה להשיג מדף הנחיתה שלו? לידים! לכן, כשבונים דף נחיתה אז טופס ההרשמה שנמצא באחד המקומות בדף מקבל מקום של כבוד כדי שחס...

המדריך לעיצוב ובניית עמוד נחיתה
עמודי נחיתה הפכו בשנים האחרונות לאחד מאמצעי הפרסום והשיווק הנפוצים ביותר ברשת האינטרנט. עמודים אלו מופיעים לעיני הגולש לאחר שהוא הקליק על גבי באנר...
מעוניינים לקבל הצעת מחיר? נשמח לעמוד לשירותכם!
מלאו את הטופס הבא בציון מהות הפניה ונחזור אליכם בהקדם: