17.02.2014

עמוד נחיתה ממוקד - מקדם מכירות!

עמוד נחיתה כשמו כן הוא - הטרמינל אל האתר שלכם! כיום, בעולם אינטרנטי גדוש ועשיר בו לכל עסק ישנו אתר תדמיתי, בניית דף נחיתה איכותי וממוקד הוא זה אשר יהפוך את הגולשים ללקוחות פוטנציאלים, יגרום להם להירשם לניוזלטר שלכם או להשאיר את הפרטים האישיים שלהם (לידים). עמוד הנחיתה, מהווה חלון ראווה המציג באופן השיווקי והמושך ביותר את מרכולתכם. במידה והוא נעשה באופן מקצועי ואיכותי, הוא עשוי להכפיל ואף לשלש את החשיפה לה זוכה העסק שלכם. 
עמוד נחיתה ממוקד מקדם מכירות!

עמוד נחיתה – איך ניתן למכור בעזרתו?

כאשר גולשים מבצעים חיפושים בנוגע לשירות או מוצר באינטרנט, משמעות הדבר היא שיש להם צורך כלשהו שדורש מענה וטיפול. במידה והאתר אליו יכנסו יהיה עמוס ומבלבל, סביר להניח שייבהלו, ויעברו לאתר הבא ברשימה, וכאמור, לא חסרים אתרים אחרים שישמחו לתת מענה לצורך הזה. לכן, במידה ואינכם רוצים להמשיך לאבד המוני לקוחות פוטנציאלים, אתם חייבים לבנות עמוד נחיתה ממוקד וברור, שישכנע את הגולש שהגיע בדיוק למקום הנכון עבורו.

על מה להקפיד בעת עיצוב דף נחיתה?

לפני הכל, עיצוב עמוד נחיתה אשר חייב להיות חד וממוקד, מצריך להגדיר פעולה אחת בלבד אותה אתם רוצים שהגולש יבצע. אין לכם לוקסוס לגרום לגולש להתבלבל או ללכת לאיבוד בין שלל מסרים, ולכן מומלץ להגדיר מראש מה המטרה: מכירה, איסוף לידים, הצטרפות לדיוור או אפילו עשיית לייק לפייסבוק. ככל שהמסר יהיה ממוקד יותר כך יגדל הסיכוי שהגולש יבצע אותה.
להיכנס לראשו של הגולש – בכדי "ללכוד" את הגולש, חשוב להבין מה הוא מחפש, מה בוער לו ומה הצורך שמקנן בו. במידה וכותרתו של עמוד הנחיתה שלכם תענה על הצורך של הגולש ותציע לו פתרון, אתם תיהנו מיחס המרה גבוה משמעותית. לכן, במקום לפאר את העסק שלכם, הקפידו שהכותרת תתאר כיצד המוצר ישפר את חייו של הגולש.

מה עושים עם כל הלידים?

השגת הליד מעמוד הנחיתה הוא רק תחילתו של התהליך. חשוב לקשר את העמוד למערכת ניהול לידים או מערכת CRM, אשר מטרתה ניהול קשרי הלקוחות שלכם. מערכת שכזו תרכז ותשמר את כל המידע על הלקוחות כך שהשירות ישתפר והמכירות יגדלו. בנוסף, בעת בניית עמוד הנחיתה מומלץ לתכנת מראש הודעת תודה לכל לקוח שמילא את פרטיו, בכדי לבסס תחושת יחסים נעימים וקרובים עם הלקוחות כבר מתחילת הדרך.

איימארק אימג' – מסלול ההמראה שלכם!

כיוון שעיצוב עמוד נחיתה מקצועי, הינו דבר משמעותי וריווחי במיוחד עבור העסק שלכם, אסור להתפשר על איכותו וחשוב להיעזר במומחים בעלי מוניטין וניסיון. אנו בחברת "איימארק אימג'" מתמחים מזה זמן רב בבניית אתרים ועמודי נחיתה מקצועיים, מעוצבים, ומניעים לפעולה, ונשמח לרתום את ניסיוננו בכדי ללוות אתכם להצלחה!
כל המדריכים

מדריכים נוספים

17.04.2016 בניתי דף נחיתה, איפה הכסף?

בניתי דף נחיתה, איפה הכסף?

יהיה תמים לחשוב שאם בעל עסק החליט לבנות דף נחיתה, השקיע כסף במעצב גרפי מקצוען מן השורה, חשב על הטקסט ואפילו הכין סרטון וידאו שמספר על הכדאיות בקניית...
15.03.2016 לבו של דף נחיתה – טופס ההרשמה

לבו של דף נחיתה – טופס ההרשמה

מה בעל העסק או משווק בסך הכל רוצה להשיג מדף הנחיתה שלו? לידים! לכן, כשבונים דף נחיתה אז טופס ההרשמה שנמצא באחד המקומות בדף מקבל מקום של כבוד כדי שחס...
13.10.2015 כוחה של המילה בדף הנחיתה

כוחה של המילה בדף הנחיתה

כשמתכננים דף נחיתה לוקחים בחשבון שני דברים מרכזיים: עיצוב כללי וטקסט. העיצוב הכללי מופקד בידיהם של גרפיקאים מקצוענים והם יחד עם מזמין השירות מגיעים...

מעוניינים לקבל הצעת מחיר? נשמח לעמוד לשירותכם!

מלאו את הטופס הבא בציון מהות הפניה ונחזור אליכם בהקדם:

מלאו פרטים ונחזור אליכם

או חייגו 073-7955529