03.03.2014

מהו באנר?

באנר הוא מודעה אינטרנטית שמוצגת בדרך כלל בשולי דף האינטרנט, ובעיצובים שונים. בשונה ממודעת פרסומת רגילה, לבאנר יש מטרה נוספת וחשובה אף יותר מהפרסום עצמו: לחיצה על הבאנר מפנה את הגולש לאתר החברה המפרסמת, ומשם באפשרותו להיחשף לתכנים נוספים, ולעתים קרובות אף לבצע עסקאות. הבאנר הוא בין האלמנטים החשובים ביותר בעולם השיווק באינטרנט; תפקידו למשוך את תשומת לב הגולש, ולקרוא לגולשים להצטרף לשורות לקוחותיה. תפקיד נוסף של הבאנר הוא שמירה על קשר עם לקוחות קיימים או פוטנציאליים, זאת על ידי עקרון הרימרקטינג: הצגת הבאנר לגולשים שהתחילו עסקה מבלי להשלימה, או כאלה שביקרו באתר בעבר, ועידודם לשוב ולבקר בו. 
מהו באנר?

איך יוצרים באנר מוצלח?

הסוד בעיצוב באנרים מוצלח הוא לחשוב מחוץ לקופסא, ולשאול איך מפתיעים את קהל הגולשים כל פעם מחדש. הגולש הממוצע נחשף לכמויות אדירות של מידע, ולכן חשוב לא להטריד אותו בזמן הגלישה, אלא "להיכנס לראש" שלו, ולהתאים את הבאנר למה שבאמת מעניין אותו. תוכן הבאנר צריך לעורר סקרנות ולהיות יצירתי, מקצועי וממצה, אך כשמדברים על עיצוב באנרים מדברים על הגורם החשוב ביותר בהצלחתם: מעבר להיותו ברור ומסקרן, עליו להפתיע בייחודו משאר הבאנרים אליהם נחשף הגולש, ועם זאת לשמור על שפה מיתוגית נכונה.

באנר – תוכן ועיצוב שנולדו להמרה

"המרה" היא שינוי מעמדו של הגולש, מצופה רגיל ללקוח של ממש (או ללקוח פוטנציאלי). המרה היא למעשה כל פעולה שמהווה קשר מצד הגולש לחברה: ביצוע עסקה, השארת פרטים, הרשמה לניוזלטר וכו'. אז איך הופכים את הבאנר למחולל פלאים, כזה שמייצר לקוחות? לשאלה זו יש מספר תשובות, שבבסיסן כל המרכיבים שפשוט מעוררים אמפטיה ומושכים אנשים: חיבור לרעיון גדול – אך לא יומרני, שנינות – אם כי מעודנת, עיצוב נקי, מסר אמין המתומצת במילים בודדות, ופשטות. כל אלה מגדילים את סיכוייו של הגולש לרצות להיות חלק מהחברה המפרסמת, ולהפוך ללקוח פעיל.

באנרים מונפשים

סוג מתקדם יותר של עיצוב באנרים הוא הבאנרים המונפשים (מבוססי אנימציות). לסוג זה של שיווק שני יתרונות מרכזיים: לפני הכל, תנועה מושכת את העין. אך מעבר לכך, בתוך כמה שניות נבנה מהלך של ממש (עלילתי או תוכני), ובזכותו ניתנת אפשרות להעביר מסר מתוחכם הרבה יותר מבבאנר סטאטי. באנר מונפש ניתן לבצע בעזרת שתי תוכנות להצגה מעגלית: GIF – הדוחסת תמונה בעלת מספר גוונים קטן, ופלאש – וידיאו של ממש, המאפשר הוספת סאונד לבאנר.
כל המדריכים

מדריכים נוספים

05.01.2017 עוד לפני שתספיק לומר באנר

עוד לפני שתספיק לומר באנר

באנר הוא מודעה באתר אינטרנט שמטרתה למשוך גולשים מהאתר שבו היא מופיעה אל תוך האתר של הגורם המפרסם. עד כאן, זה פשוט אבל זה הרבה יותר מסובך ברגע...
29.11.2016 איזה באנר כדאי לעצב?

איזה באנר כדאי לעצב?

עולם הפרסום באינטרנט הוא כל כך מגוון שרבים נוטים לוותר על עיצוב מודעה פרסומית עוד לפני שהתחילו לתכנן ולהבין את כדאיותה. אז כדי לפשט את העניין מספיקה...
03.03.2016 להשקיע בעיצוב גרפי לפייסבוק?

להשקיע בעיצוב גרפי לפייסבוק?

כידוע, פייסבוק הוא כלי שיווקי שיש היום לכל בעל עסק רציני וכזה שמבין את החשיבות של הרשת בכלל ושל המדיה החברתית בפרט. למרות המודעות, הרבה בעלי עסקים...

מעוניינים לקבל הצעת מחיר? נשמח לעמוד לשירותכם!

מלאו את הטופס הבא בציון מהות הפניה ונחזור אליכם בהקדם:

מלאו פרטים ונחזור אליכם

או חייגו 073-7955529