05.01.2017

עוד לפני שתספיק לומר באנר

באנר הוא מודעה באתר אינטרנט שמטרתה למשוך גולשים מהאתר שבו היא מופיעה אל תוך האתר של הגורם המפרסם. עד כאן, זה פשוט אבל זה הרבה יותר מסובך ברגע שמוסיפים לזה פונקציה של זמן. רוצה להשקיע? תקצר.
עיצוב באנר
נשמע פרדוקסלי כשאומרים שמוצר מינימליסטי הוא המוצר היעיל והנכון ביותר עבורך. יחד עם זאת, בעולם האינטרנט כל שנייה היא עולם ומלואו ותפקידו של הבאנר הוא למשוך את תשומת לבו של הגולש על ידי תמונה/סרטון/ טקסטים מעניינים וכל זה כשחייבים לצאת מנקודת הנחה כי ההצגה נמשכת רק כמה שניות. מתסכל? לא כשהתוצאה היא לידים רבים ואיכותיים.

באנר חייב להעביר מסר לגולש בפרק זמן שנע בין שנייה ל-10 שניות (על פי דעות שונות של מומחים בתחום). בפרק זמן זה על המפרסם לסקרן או לגרות את הגולש בצורה מספיקה על מנת שילחץ על הבאנר. איך עושים את זה?

כדי לעצב באנר מסקרן יש להתייחס לכמה דברים: הראשון, שימוש בצבעים הנכונים.זה אמור להבליט את המודעה ביחס לאתר שבו מופיע הבאנר, כלומר אפקט של שוני בין המודעה למה שמסביבה. הדבר השני הוא התוכן. הבאנר הוא לא כתבה או מאמר. הוא בסך הכל משפט או אפילו כמה מילים מתוחכמות שאמורות לגרום לגולש להישאב פנימה לתוך המודעה ומשם לדף נחיתה. מומחי הקריאייטיב יוכלו לשלב גם עלילה בתוך ההבזק הקצר. כמובן שזו עבודה של מקצוענים.

בימינו, הגולש הוא אדם עסוק ואין לו זמן לקרוא סיפורים והוא גם לא מעוניין לקרוא את כל האתר שמופיע מולו. בגלל העובדה שהגולש רק סורק את האתר הבאנר הוא הכלי המושלם לצוד אותו כשיודעים לעשות את המינון הנכון בין טקסט לזמן. זו פשוט אומנות.

מומחים בתחום מתרגמים את אורך הבאנר לפריימים, כלומר מעברים בין תמונות או אנימציה והטענה הרווחת היא שבאנר צריך להכיל עד 6 פריימים! זה כל הסיפור. אז אל תנסו לדחוף יותר מזה, כי הגולש ממהר ואל תרגיזו אותו. תמצו את המסר בזמן הזה. מי שירצה פירוט נוסף יקליק על המודעה ואולי יפתח גם את הארנק.

לסיכום, כדאי שתיזכרו בסיפורו של לואיס קרול, "עליזה בארץ הפלאות". דמיינו את הגולש כארנב הלבן הלחוץ שאף פעם אין לו זמן. זה המצב פחות או יותר. ואם אתם רוצים עוד טיפ אז אולי תנסו לומר את המילה "באנר" במקביל לעבודת עיצובו ותבדקו אם הוא לא ארוך מדי יחסית למילה שאמרתם.

כל המדריכים

מדריכים נוספים

29.11.2016 איזה באנר כדאי לעצב?

איזה באנר כדאי לעצב?

עולם הפרסום באינטרנט הוא כל כך מגוון שרבים נוטים לוותר על עיצוב מודעה פרסומית עוד לפני שהתחילו לתכנן ולהבין את כדאיותה. אז כדי לפשט את העניין מספיקה...
03.03.2016 להשקיע בעיצוב גרפי לפייסבוק?

להשקיע בעיצוב גרפי לפייסבוק?

כידוע, פייסבוק הוא כלי שיווקי שיש היום לכל בעל עסק רציני וכזה שמבין את החשיבות של הרשת בכלל ושל המדיה החברתית בפרט. למרות המודעות, הרבה בעלי עסקים...
03.03.2014 מהו באנר?

מהו באנר?

באנר הוא מודעה אינטרנטית שמוצגת בדרך כלל בשולי דף האינטרנט, ובעיצובים שונים. בשונה ממודעת פרסומת רגילה, לבאנר יש מטרה נוספת וחשובה אף יותר מהפרסום...

מעוניינים לקבל הצעת מחיר? נשמח לעמוד לשירותכם!

מלאו את הטופס הבא בציון מהות הפניה ונחזור אליכם בהקדם:

מלאו פרטים ונחזור אליכם

או חייגו 073-7955529