02.01.2017

עיצוב ניוזלטר – מהו המינון הנכון?

אנשי שיווק רבים טוענים שרשימת תפוצת המיילים היא אחד הכלים החשובים ביותר לבעל עסק כדי לקדם את המכירות שלו. אין מי שיתווכח על כך, אבל חילוקי הדעות צצים כשמתחילים לדבר על צורת הניוזלטר, עיצובו ובעיקר על תדירות השליחה שלו. אז איך לפגוע בול?
עיצוב ניוזלטר
אתה עסק שקיים כבר כמה שנים עם מיילים וטלפונים של כל הלקוחות שלך ויש לך את הפרטים באחת מתוכנות ה-CRM? כל החברים והלקוחות שלך לוחצים עליך לעצב ניוזלטר ולשלוח אותו ללקוחות שלך כדי לקדם את עצמך יותר או סתם בשביל לומר משהו מעניין? צודקים! הכל רק עניין של מינון וצורה.

אל תעשה זאת בעצמך!
 

נתחיל בעיצוב. תהא מטרת הניוזלטר אשר תהא, העיצוב חייב להיות מושך. אז נכון שיש אפשרות לעצב את הניוזלטר בעצמך על ידי תוכנה ידידותית וכמה תמונות וטקסט, אבל זה לא בדיוק זה ויכול לעשות רושם של חוסר רצינות ויציאה ידי חובה.

בעניין העיצוב כדאי להשקיע באיש מקצוע ולתת לו את הכלים בנוגע למטרת הניוזלטר, אופי הלקוחות על מנת שיוכל להתאים את המסגרת העיצובית לטקסט שצפוי להיות בכל מייל שיישלח. הפניה למקצוען היא הכרחית גם על מנת שהמייל ייראה טוב בצד השני וכל התמונות והאייקונים ייפתחו ויהיו מתואמים לכל מערכת ורזולוציה.

חג שמח או בוקר טוב?


אחרי שהורדת מעצמך את עול העיצוב כשאין לך מושג בגרפיקה, נשאר עניין תדירות שליחת המייל ועיתויו. האם לשלוח כל יום? פעם בחודש? רק בחגים? רק כשיש מבצעים?ובכן, כמו כמעט בכל דבר בחיים גם כאן צריך להגיע לסוג של אמצע שיספק את שני הצדדים – גם אותך וגם את הלקוח.

אחת מנפלאות הניוזלטר זה מערכת השליחה המהירה שיכולה לשלוח את המייל לאלפי לקוחות תוך שניות ספורות. רבים מנצלים זאת כדי לשלוח את הניוזלטר מדי יום בלי שיש בכך צורך. הגזמה כזאת יכולה להפוך אותך לנודניק ולגרום לאיבוד לקוח פוטנציאלי או קיים. מצד שני, אם אתה מחליטי שייעוד הניוזלטר שלך הוא רק אחת לתקופה או באירועים מיוחדים אז כדאי לעשות את זה לא רק ב-3 הרגלים אלא גם בחגים פחות רשמיים. אם לדוגמה אתה חנות מתנות אז כמובן מתבקש לשלוח ניוזלטר בחג האהבה.

דבר חשוב נוסף הוא לא להיות עוד עסק שהמייל שלו נמחק יחד עם עוד עשרות שנשלחים יום לפני חג או אירוע מיוחד. תשלח את הניוזלטר שבוע או שבועיים לפני וכך תקבל את תשומת הלב הרצויה מהלקוח.

לסיכום, גם אם החלטת להשתמש בניוזלטר כעוד כלי שיווקי ולא כעיקרי, תשקיע בעיצוב שלו אחת ולתמיד או אפילו התאם עיצוב נפרד לקהל לקוחות שונה. זה יוצר הרגשה נעימה ומזמין לקרוא את הכתוב (כמובן עם כותרת מושכת). ועוד דבר חשוב: אל תשכח את חוק הספאם. מי שבכל זאת בחר לוותר על הניוזלטר שלך, הסר אותו מרשימת התפוצה אם הוא רוצה בכך ופשוט נסה להפיק לקחים - אולי גם אחת לשבוע זה יותר מדי או שהעיצוב מפוזר והתוכן מיותר.

כל המדריכים

מדריכים נוספים

29.11.2016 מדוע לא קוראים את הניוזלטר שלי?

מדוע לא קוראים את הניוזלטר שלי?

קראתם בכל מקום באינטרנט שניוזלטר הוא כלי שיווקי יעיל שמנפח את רשימת התפוצה, יוצר קשר עם הלקוחות ובסופו של דבר מגדיל את המכירות? השקעתם מאמץ ומשאבים...
17.09.2015 מדוע לא קוראים את הניוזלטר שלי?

מדוע לא קוראים את הניוזלטר שלי?

קראתם בכל מקום באינטרנט שניוזלטר הוא כלי שיווקי יעיל שמנפח את רשימת התפוצה, יוצר קשר עם הלקוחות ובסופו של דבר מגדיל את המכירות? השקעתם מאמץ ומשאבים...
30.01.2014 מהו ניוזלטר ולמה הוא נועד

מהו ניוזלטר ולמה הוא נועד

ניוזלטר נחשב לאחד מכלי השיווק האפקטיביים ביותר. ניוזלטר הוא למעשה דיוור אלקטרוני, אותו חברות ובעלי עסקים שולחים ישירות למייל האישי של קהל לקוחותיהם...

מעוניינים לקבל הצעת מחיר? נשמח לעמוד לשירותכם!

מלאו את הטופס הבא בציון מהות הפניה ונחזור אליכם בהקדם:

מלאו פרטים ונחזור אליכם

או חייגו 073-7955529