20.11.2015

בניית אתר מסחר אלקטרוני מוצלח

זה לא חדש שבזכות הטכנולוגיה, האוכלוסייה הפכה לעצלנית יותר וכשיש אפשרות היא מעדיפה לרכוש מוצרים דרך הרשת ולא להגיע לחנות פיזית. בדיוק בשביל הצורך הזה מוקמים אתרי מסחר אלקטרוניים. אבל זה לא מספיק לבנות אתר שתוכל לגבות משם כסף, צריך לדעת איך לבנות את האתר נכון כדי לראות את הכסף.
בניית חנות וירטואלית
בשוק צריכה כל כך תחרותי גם המעבר לחנות וירטואלית לא יביא באותו רגע מכירות וכסף בשפע. רבות החברות שמבינות את הפוטנציאל שגלום בפלטפורמה הנוספת לרכישה ולכן כל צעד צריך להיעשות בקפידה.

אתר מסחר מוצלח הוא כזה שמצליח למכור, גורם לאנשים להגיע לתהליך הרכישה באתר וגם לסיים אותו בהצלחה. איך מודדים את התפוקה? בזכות מושג שנקרא יחס המרה, כלומר היחס בין כמות הגולשים באתר לבין כמות מבצעי העסקאות. האתר המוצלח ביותר הוא כזה שמגדיל את שני המשתנים, אבל כאן נדבר על הגדלת אחוז הרוכשים. אז מה צריך לעשות?

הנה4 טיפים שימושיים:

1. עיצוב

יש לבנות את האתר בתבנית יייחודית ואחידה וכזאת שהעיצוב שלה תומך במוצר שרוצים למכור. או בקיצור – כוונו כמה שיותר למוצר ותבנו הכל סביבו. יחד עם זאת ספרו רק מה שחשוב לדעת ואל תיכנסו לפירוט שולי ומיותר שמעמיס על הגולש. חשוב להדגיש שמבנה האתר צריך להיות המשך לכל תהליך פרסום המוצר במדיות השונות, כלומר הגולש כבר צריך להכיר את העיצוב ואז יוכל להתביית עליו ולרכוש אותו באתר. כדאי גם לשלב סרטון וידאו מושקע שיוצב בחזית ויכיל את המסר השיווקי הנכון.

2. תהליך הרכישה

מי שבוחר להשקיע באתר מסחר אלקטרוני צריך לשקול ברצינות את האופציה לקצר את תהליך הרכישה ולא להשתמש בכלים הפשוטים והסטנדרטיים. חשבו על מנגנון רכישה קצר. אם תאמצו את הגולש שכבר נמצא בתוך כרטיס הרכישה, הוא יכול לעשות פרסה ולוותר על התהליך.

3. אבטחה

תחושת הביטחון של הרוכש הפוטנציאלי משפרת את הסיכוי שלו לסיים את התהליך בהצלחה ואף לחזור ולרכוש שוב. לכן, יש לציין בטקסט בולט לגבי האבטחה באתר והתחייבות לקנייה בטוחה. כדי לחזק את תחושת הביטחון עוד יותר מומלץ להשקיע בבקרת איכות ולמנוע כשלים ובאגים בעת הרכישה. כל הודעת ERROR מערערת את ביטחונו של הרוכש ומעלה סימני שאלה לגבי אמינות האתר וביצועיו.

4. טראפיק

כדאי ליצור מערכת מרושתת של אפשרויות גישה לאתר וכך להגדיל את כמות הרכישות. זה כולל קידום אורגני וממומן בגוגל, דפי נחיתה, קישורים מהפייסבוק ויחסי ציבור. דרך נוספת להגברת התנועה לאתר היא שימוש בלקוחות מרוצים. למשל: כל שיתוף של לקוח בפייסבוק הוא פוטנציאל של רכישות, אז שימו לב גם לזה ותגמלו בהתאם.

לסיכום, אם עוד לא התקדמתם לחנות וירטואלית ואתר מסחר עכשיו יש לכם ידע מסוים ואם נראה לכם שאתם יכולים לעמוד בקריטריונים הקשוחים של הגולש הממוצע, תקפצו למים העמוקים ובנו אתר מעוצב וידידותי שלאחר השקעה במשאבים הנכונים כנראה תניב פירות ותגדיל את החזור החודשי.

רוצים עוד הוכחה: http://www.calcalist.co.il/internet/articles/0,7340,L-3659515,00.html

כל המדריכים

מדריכים נוספים

05.01.2017 עיצוב ופיתוח אתרים בהתאמה אישית – זה אנחנו!

עיצוב ופיתוח אתרים בהתאמה אישית – זה אנחנו!

מנהלים עסק? פרילנסרים? יש לכם רעיון גאוני בקנה? אתר אינטרנט מדויק, מהוקצע ונכון יהפוך את ההווה העסקי שלכם לזירה חמה, יקנה לכם יתרון בשוק ויבטיח רווח...
29.11.2016 אתרים רספונסיביים – הדרך החכמה להגיע לכל גולש בכל מסך!

אתרים רספונסיביים – הדרך החכמה להגיע לכל גולש בכל מסך!

ריבוי המסכים בעולמנו המודרני כולל בתוכו מגוון עצום של גודלי מסך שונים שכל אחד מהם משתייך לאחת מפלטפורמות הגלישה השונות העומדות לרשות משתמשי הרשת,...
14.08.2016 פיתוח ועיצוב אתרים מבוססי קידום

פיתוח ועיצוב אתרים מבוססי קידום

קידום אתרים מהווה כיום את אחד מתחומי האינטרנט המשגשגים והמבוקשים ביותר, ועל כך יעיד מספר חברות הקידום הפועלות במרחבי הרשת. קידום אתרים הוא למעשה...

מעוניינים לקבל הצעת מחיר? נשמח לעמוד לשירותכם!

מלאו את הטופס הבא בציון מהות הפניה ונחזור אליכם בהקדם:

מלאו פרטים ונחזור אליכם

או חייגו 073-7955529